נכדו של מרן זצ"ל: "אפילו לא הספקנו להיפרד"

    זמן אוויר No Comments on נכדו של מרן זצ"ל: "אפילו לא הספקנו להיפרד"

    ר' יענקי קנייבסקי בשיחה עם מנחם טוקר ב'קול חי': "ידעתי שהרב יכעס אם אני אסלק אנשים. הוא היה מקבל את כולם בחיוך גם כשהיה חלש וחולה"

    צילום: c live
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנה לפטירת המאור הגדול: בתכנית "זמן אוויר" חייג מנחם טוקר לר' יענקי קנייבסקי, נכדו ומשמו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל ושוחח עימו על הרגעים הדרמטיים מאותו יום קשה. "לא היה לי זמן להיפרד ולא אפילו לומר פרק תהילים. הרב הפסיק לנשום בבת אחת מול העיניים שלנו", סיפר הנכד וקרא לציבור "ללמוד משניות לעילוי נשמתו ולהתחזק. זה היום שאנחנו יכולים קצת להחזיר לו".

    הנכד המסור שחזר מאורעות אותו היום שבו החזיר מרן את נשמתו הטהורה ליוצרה: "הוא היה חלש מאוד כמה ימים קודם אבל לא חשבנו ש… הרופא בדק אותו באותו היום ואמר שהכל בסדר".

    הוא סיפר על הנהגותיו של הסב הגדול בימי הפורים: "בפורים הוא היה שותה קצת יין אחרי התפילה והולך לנוח ואחרי זה היה הולך ללמוד במקום שלא יפריעו לו ולאחר מכן מקבל קהל במשך כמה שעות, בכל פורים. אלפי אנשים. אחרי זה הוא היה כותב כמה חידושים על המגילה".

    על אותם אנשים שהטרידו את הרב בשאלות שונות: "ידעתי שהרב יכעס אם אני אסלק אנשים. הוא היה מקבל את כולם בחיוך גם כשהיה חלש וחולה".



    0 תגובות